Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Το Βήμα των υποψηφίων συμβούλων του Συνδυασμού "ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΠΡΟΟΔΟΥ-ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ"

Ελένη Ζερβού

Τεχνικός Πολιτικός Μηχανικός
( Κεντρικού Λουτρακίου-Περαχώρας)


 

Ασχολούμαι πρώτη φορά με τα κοινά και ζητώ την ψήφο σας γιατί είμαι αποφασισμένη να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου στο να κάνω την πόλη στην οποία ζω εγώ, η οικογένειά μου και εσείς όσο καλύτερη γίνετε και όσο καλύτερη θέλουμε.

Θα ήθελα τέλος το μήνυμα των φετινών εκλογών να είναι το εξής:
«Οι κακοί πολιτικοί εκλέγονται από καλούς πολίτες που δε πάνε να ψηφίσουν».


 
 
Σταυρόπουλος Κώστας
Αρχιτέκτων Μηχανικός
( Κεντρικού Λουτρακίου-Περαχώρας)


  
Ζω και εργάζομαι στο Λουτράκι, όπου και μεγάλωσα. Επιθυμώ να προσφέρω στον τόπο μου και στο νέο διευρυμένο δήμο μας. Γνωρίζω το Γιώργο Πετρίτση τόσο προσωπικά, όσο και μέσω επαγγελματικών συνεργασιών.
Πιστεύω ότι με τη συνδρομή και των υπολοίπων συνυποψηφίων μας έχουμε τη δυνατότητα υλοποιώντας το πρόγραμμά μας για το Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ.Θεοδώρων να πραγματοποιήσουμε το όραμα των συνδημοτών μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: